تمامی دانشجویان، جذب شرکت هواپیمایی ماهان می‌شوند


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان از خرید 2 فروند هواپیمای آموزشی فوق پیشرفته توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، نقوی در حاشیه دیدار رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور از مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان در کرمان با اعلام این خبر تصریح کرد: به زودی اولین شاپ و مرکز تعمیرات هواپیمایی کشور را در مرکز علمی کاربردی ماهان کرمان راه اندازی خواهیم انداخت که در این مکان 200 نفر نیروی فنی مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی دانشجویان این مرکز جذب شرکت هواپیمایی ماهان خواهند شد تصریح کرد: هم اکنون هواپیمایی ماهان دارای 55 فروند هواپیما می باشد که می تواند 100 درصد دانشجویان این مرکز را با توجه به شرایط، جذب کند.

نقوی تصریح کرد: خلبان‌هایی از کشورهایی همچون عراق، اکراین، ازبکستان و قزاقستان برای آموزش شبیه سازی دوره های خلبانی به کرمان سفر می کنند و به منظور تامین گروه های پروازی و همچنین مهمانهای خارجی به کرمان، هتل 5 ستاره ای را در مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان راه اندازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی رستورانی در هواپیمای ایرباس از کارافتاده شرکت ماهان در کرمان گفت: 2 فروند هواپیمای آموزشی فوق پیشرفته و به روز دنیا با هزینه‌ای بالغ بر 800 هزار یورو توسط شرکت ماهان خریداری شده است که در سراسر دنیا از این نوع هواپیما برای آموزش خلبانان استفاده می کنند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه به دنبال مهارت سنجی دانشجویان این دانشگاه هستیم تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که بتوانیم سنجش تئوری دانشجویان علمی کاربردی را از طریق یک امتحان جامع و کتب واحد مورد ارزشیابی قرار دهیم و مهارت های علمی آنان را نیز از طریق یک مرکز استاندارد در سطح کشور در هر زمینه‌ای مورد بررسی قرار داده و سپس پس از قبولی در این دو آزمون، مدرک دانشجویان صادر خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آنانس شرکت هواپیمایی ماهان