سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راز ازدواج دوم آزاده نامداری از زبان خودش + عکس


راز ازدواج دوم آزاده نامداری از زبان خودش + عکس,آزاده نامداری

ازدواج پرماجرای آزاده نامداری حواشی متعددی داشته و هر روز روایت های جدیدی از آن به گوش می رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ جنجال ازدواج دوم آزاده نامداری مجری شناخته شده تلویزیون تمامی ندارد و هرروز اطلاعات عجیب و جدیدی از آن توسط خودشان افشا می شود.

در جدیدترین اظهارات وی در مجله ایده آل عنوان کرده است که پس از 7سال به هم رسیده اند.

در بخشی از مصاحبه آزاده نامداری آمده است:سال ۸۷ به واسطه دوستان مشترکمان که در آن زمان در تلویزیون مشغول به کار بودند که یکی از آنها از مدیران ارشد تلویزیون بود به هم معرفی شدیم و چندبار همدیگر را دیدیم. چون در یک دوره زمانی بود که من به شدت مشغول انجام فعالیت های گوناگون تلویزیونی و … بودم و اصلا به ازدواج و تشکیل خانواده فکر نمی کردم، خیلی پیش نرفتیم و بعد از گذشت مدتی ارتباط مان قطع شد.

همان آشنایی اولیه برای ازدواج بوده؟آزاده نامداری: بله، ایشان ازهمان ابتدا با پیشنهاد ازدواج جلو آمدند اما همان طور که گفتم من در آن سال ها اصلا شرایطش را نداشتم.

همچنین ببینید

منبع : باشگاه خبرنگاران / پ


ویدیو مرتبط :
آزاده نامداری و ازدواج مجدد