سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



تردد خودروهای تقویت شده در شهر غیرقانونی است


سلامت نیوز:سرهنگ عابدی در برنامه ی "صبح و گفت و گو" از شبکه ی رادیویی گفت و گو اظهار داشت: خوشبختانه تردد خودروهای تقویت شده و با سرعت بسیار زیاد در شهر در سال های اخیر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش سلامت نیوز برنامه "صبح و گفت گو" با موضوع آسیب های خودروهای تقویت شده در سطح خیابان های شهر و حضور سرهنگ عابدی (جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ) و دکتر مهدی عابدی (جامعه شناس) روی آنتن رفت.

در این برنامه سرهنگ عابدی با اشاره به این که در هنگام شب ترافیک خیابان های شهر بسیار سبک و خلوت است، گفت: با نصب دوربین های کنترل سرعت در خیابان های شهر تردد خودرو های تقویت شده بسیار کاهش پیدا کرده است.
وی با اشاره به گشت نیروهای محسوس و نا محسوس راهنمایی و رانندگی در شهر تهران، افزود: نیروهای راهنمایی و رانندگی به محض مشاهده ی هرگونه تخلف رانندگی با عاملان برخورد کرده و اعمال قانون می کنند.
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تردد خودروهای تقویت شده در شهر، گفت: این گونه تردد و رانندگی در شهر کاملا غیر قانونی بوده و راهنمایی و رانندگی همواره به دنبال عاملان این آسیب اجتماعی است.
در بخش دیگر این برنامه دکتر مهدی عابدی با اشاره به مباحث جامعه شناسی و رابطه ی آن با آسیب های اجتماعی ناشی از رانندگی، گفت: شیوه ی رانندگی در کشور بخشی از فرهنگ عمومی و اخلاق شهروندی جامعه ی ایران را شامل می شود.
وی در خصوص رانندگان متخلف و رانندگی نابهنجار در کشور، اظهار داشت: متخلفین رانندگی در کشور به دوبخش تقسیم می شوند، برخی که در حالت کلی اعتقادی به رعایت قوانین ندارند، و برخی دیگر که راغب رعایت قوانین هستند، اما در برخی مواقع از رعایت آن سر باز می زنند.


ویدیو مرتبط :
محدودیت تردد برای خودروهای با پلاک مناطق آزاد