مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



عادل الجبیر و تکرار توهمات


وزیر امور خارجه عربستان بار دیگر بدون توجه به واقعیت‌های کنونی در سوریه و جایگاه بشار اسد رئیس جمهوری این کشور، مواضع کشورش را درباره اسد تکرار کرد.

به گزارش «شیعه نیوز»، عادل الجبیر در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بورگ برینده همتای نروژی خود گفت: ما درباره پرونده های زیادی و در صدر آن پرونده‌های منطقه در عراق و سوریه صحبت کردیم و به تحولات در یمن پرداختیم.

الجبیر افزود که وی همتای نروژی خود را از طرح تحول اقتصادی عربستان موسوم به "چشم انداز عربستان در سال 2030" میلادی آگاه و با وی درباره تحولات جامعه بین المللی گفت‌وگو کرده است.

برپایه این گزارش، وزیر خارجه سعودی ابراز امیدواری کرد که به راه حلی در یمن براساس طرح شورای همکاری خلیج فارس دست یافته شود.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، او درباره سوریه نیز گفت که بشار اسد رئیس جمهور سوریه خواه از طریق سیاسی یا نظامی خواهد رفت.



ویدیو مرتبط :
توهمات شیشه