اعلام جرم دادستانی بابل علیه «شاه مازندران» (+عکس)


مرادی اضافه کرد: دادستانی شاکی را احضار کرده است که چون وی خود نیز از اوباش مناطق دیگر بود به دادستانی مراجعه نکرد اما امروز دوباره دستور احضار وی صادر شد.

دادستان بابل از تعقیب قضایی یکی از اراذل و اوباش معروف مازندران که خود را شاه منطقه معرفی می‌کرد، خبر داد و گفت: این فرد با ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی مردم در منطقه شده است که دستگاه قضا برخورد بدون مسامحه‌‌ با وی را در دستور کار دارد.

علی مرادی در گفت‌وگو با میزان، در پی انشار فیلمی ویدیوئی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل به نام «محمود طالبی» که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام می‌کند، اظهارکرد: این فرد به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

«شاه مازندران» به اتهام محاربه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتدادستان بابل در ادامه گفت: این فرد با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت نمایی کرده است و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را کرده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفی گاه این فرد صادر شد.

«شاه مازندران» به اتهام محاربه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتوی ادامه داد: متاسفانه این فرد متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

دادستان بابل اظهارکرد: دیروز یک نفر مظنون دراین رابطه دستگیر شده است اما چون تحقیقات قضایی کامل نشده بود این فرد بلاقید آزاد شد.

مرادی اضافه کرد: دادستانی شاکی را احضار کرده است که چون وی خود نیز از اوباش مناطق دیگر بود به دادستانی مراجعه نکرد اما امروز دوباره دستور احضار وی صادر شد.

وی همچنین گفت: محمود طالبی یک ماه پیش از زندان آزاد شده است و پیش از این در زندان سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی بوده است و 6 سال حکم برایش صادر شده بود که با رضایت شاکی خصوصی از زندان آزاد شد.

دادستان بابل در ادامه افزود: متهم به اتهام محاربه و افساد فی الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

«شاه مازندران» به اتهام محاربه تحت تعقیب قضایی قرار گرفتوی اضافه کرد: هماهنگی های لازم بین فرماندهی شهرستان بابل و فرماندهی انتظامی استان مازندران انجام شده است که برای دستگیری وی از تمام نیروهای انتظامی و نظامی استان استفاده شود.

وی از مردم خواست که درصورت شناسایی متهم  به نیروی انتظامی شهرستان بابل مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
کیفر خواست دادستانی علیه متهمین