فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



واکنش به انتشار آلبومی از مرتضی پاشایی


خبرگزاری ایسنا: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتشار آلبوم «گل بیتا» با صدای مرتضی پاشایی توضیح‌هایی داد.

در متن منتشرشده توسط این دفتر آمده است:

روابط عمومی دفتر موسیقی با ادای احترام به علاقه‌مندان و طرفداران خواننده‌ی فقید موسیقی پاپ کشور، مرتضی پاشایی و همچنین به منظور صیانت از حقوق معنوی این هنرمند و تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند، اثر موسیقایی تحت عنوان «گل بیتا» که توسط شرکت «ترانه سمان» مجدداً با پوستری جدید منتشر و به بازار موسیقی کشور عرضه شده، در سال 1378 با همین عنوان از دفتر موسیقی مجوز اخذ کرده است که متأسفانه شرکت مذکور برای چاپ پوستر با طرح جدید، اقدام به دریافت مجوز از این دفتر نکرده که در این مورد به شرکت، تذکر کتبی و دستور جمع‌آوری تمام پوسترهای مزبور داده شده است.

این آلبوم صرفا ً با عنوانی که در زمان حیات هنرمند فقید، مرتضی پاشایی تأیید شده و قطعاتی که توسط موسسه مزبور مجوز آن‌ها از این دفتر اخذ شده است، اجازه تولید و نشر مجدد خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
مرتضی پاشایی - شب بعد از انتشار آلبوم یکی هست (1)