سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمله داعش به روستاهای غرب بغداد خنثی شد/تکفیری‌ها در محاصره نیروهای امنیتی


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای امنیتی عراق از شکست عملیات داعش در مناطق غربی بغداد خبر دادند و اعلام کردند که غرب بغداد و منطقه «ابوغریب» کاملا امن هستند.

بر اساس این گزارش، تکفیری‌های داعش به دو منطقه «العبادی» و «الهیتاویین» در ابوغریب حمله کرده بودند اما از پیشروی در این مناطق ناکام ماندند و نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق موفق شدند حملات به روستاهای منطقه ابوغریب را خنثی کنند.

به اعلام شبکه المیادین، در حال حاضر منطقه ابوغریب در امنیت کامل است و اخبار منتشر شده مبنی بر وجود درگیری‌ها در داخل این منطقه صحت ندارد.

به گزارش این شبکه، در حال حاضر شماری از تکفیری‌های داعش در داخل ساختمان ابوغریب محاصره شده‌اند و نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در محوطه این ساختمان حضور دارند.

انتهای پیام/غ

 

http://fna.ir/K8HV16


ویدیو مرتبط :
آماده باش نیروهای مردمی در بغداد برای مقابله با داعش