واکنش چمران به ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز/ آنها که مجوز داده‌اند پاسخگو باشند


رئیس شورای شهر تهران با اشاره به گزارش کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درباره ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در لواسان و فشم گفت: آنها که مجوز پولی داده‌اند باید پاسخگو باشند.

http://www.bananews.ir/شهرخبر: مهدی چمران گفت: متاسفانه میزان تخلفات مجاز به حدی بوده که باید آنهایی را که مجوز خلاف داده‌اند، به دادگاه کشاند و از آنها سوال شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم که ساختمان‌های بسیاری را نه در حریم رود که گاه در بستر رود ساخته‌اند و این به هیچ وجه نمی‌تواند توجیه داشته باشد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به یکی از هتل‌های این منطقه گفت: گزارش این هتل به کمیسیون ماده ۹۹ رسیده‌ و معتقدم باید در این زمینه‌ها جدی‌تر برخورد شود.

چمران با اشاره به اینکه باید خانه‌های غیرمجاز تخریب شوند، افزود: آنهایی که این مجوزها را دادند، باید هم پاسخگو باشند و هم هزینه‌ها را پس بدهند.

گفتنی است، پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس چندی پیش با تاکید بر اینکه انسان از این حجم تخلف و سوءاستفاده در منطقه فشم و لواسان متاسف می‌شود، گفت: وقتی می‌بینیم زمین خواران و کوه خواران در جلوی چشم مسئولان محلی از جمله فرماندار، بخشدار، شهردار، شورای شهر، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان به این کارها دست می زنند و آنها هیچ توجهی ندارند و اقدام خاصی انجام نمی‌دهند و حتی بعضا خود را بی اطلاع نشان می‌دهند، متاسف می‌شویم.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی222بنانیوز


ویدیو مرتبط :
تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در دماوند