ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جلالی: نتیجه بازی ذوب‌آهن مهم نبود


جلالی: نتیجه بازی ذوب‌آهن مهم نبودکاپ/ سرمربی تیم سایپا گفت: بایدبرای رسیدن به هدف مان در لیگ برتر تلاش کنیم.
مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: خوشحالیم که در این جام حضور داشتیم. حضور در این رقابت ها برای ما بسیار مفید بود. هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند. خداراشکر که در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدیم اما نتیجه مهم نبود.
وی در ادامه افزود: حالا با انجام این دو بازی برای حضور در لیگ برتر و ادامه مسابقات آمادگی بیشتری داریم. بایدبرای رسیدن به هدف مان در لیگ برتر تلاش کنیم.
سرمربی سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: شهدا به اینکه ما این رقابت ها را برگزار کنیم تا به یادشان باشیم احتیاج ندارند اما رسم ادب این است که ما آنها را از یاد نبریم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به اهداف خود در این جام رسیدیم. دیدارهایی را انجام دادیم که از یک بازی دوستانه معمولی نمی توانستیم همچنین نتایجی را کسب کنیم حالا با آمادگی بالا به مصاف پدیده در لیگ برتر می رویم. امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.
جلالی در پایان درباره بحث فساد در فوتبال و ورود مجلس به آن گفت: در ایتالیا هم این اتفاق افتاد تیم های بزرگ رفتند و چهار سال بعد ایتالیا قهرمان جام جهانی شد اگر در ایران هم این اتفاق بیفتد می توان به موفقیت در آینده امیدوار بود.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
کنفراس خبری گل محمدی و جلالی بعد بازی ذوب آهن ‎-‎ سایپا