ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قنبرزاده: اگر آجرلو انتقادی به انتخابات داشت بهتر بود کنار می‌کشید/ درباره سرپرستی اسلامیان در سازمان لیگ اطلاعی ندارم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده درباره انتخاب نائب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: من برای نائب‌رئیسی دوم فدارسیون آقایان آجرلو و عزیزمحمدی ثبت‌نام کرده بودم ولی چون این دو نفر رای نیاوردند خود به خود در انتخابات حاضر نشدم. البته انتخاب مهدی تاج، اسلامیان بود که او هم رای نیاورد.

وی درباره اینکه مصطفی آجرلو انتقاداتی به نحوه برگزاری انتخابات وارد کرد و مدعی شده که یاسر هاشمی به عزیزی‌خادم گفته که رای خود را به مهدی تاج بدهد و در این صورت باید وای به حال فوتبال شود، ادامه داد: من در جریان این مسائل نیستم. به نوبه خودم که کاندیدا بودم و حتی حق رای هم نداشتم موضوع خاصی ندیدم و به نظرم روند انتخابات خوب بود. در ضمن این را هم باید بگویم که هر کسی مسئول حرف‌های خودش است. من صحبتی در این باره ندارم اما وقتی یک کاندیدا دو سوم آرا را در دور اول انتخابات می‌آورد بعید است که مسئله خاصی وجود داشته باشد.

قنبرزاده تصریح کرد: به نظر من در اینگونه موارد اگر کسی شبهه‌ای دارد باید انصراف بدهد. همانطور که گفتم این مسائل ابهام است و من پاسخی برای این ابهامات ندارم.

وی درباره اینکه چه کسی به عنوان نائب‌رئیس دوم انتخاب خواهد شد، تصریح کرد: این مسئله را من نمی‌دانم و باید از شخص رئیس‌ جدید فدراسیون فوتبال آن را بپرسید.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در مورد اینکه آیا محمود اسلامیان به عنوان سرپرست سازمان لیگ کارش را آغاز می‌کند یا خیر، افزود: این مسئله را هم من نمی‌دانم. این اتفاقات از اختیارات رئیس جدید فدراسیون فوتبال است.

قنبرزاده درباره اینکه درباره عدم ورود دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه در دو هفته پایانی لیگ برتر صحبتی شده یا خیر، اظهار داشت: اصلا هیچ صحبتی در این باره نشد. از ابتدای مراسم که من در سالن بودم هیچ صحبتی در این خصوص انجام نشد و حتی صحبت از این بود که یکی از پتانسیل‌های رساندن پیام به مردم پخش مسابقات فوتبال است.

وی درباره اینکه قرار بود انتخابات فدراسیون فوتبال پخش مستقیم شود اما این اتفاق رخ نداد،؛ اظهار داشت: من الان این مسئله را از شما فهمیدم اما از قبل گفته بودند که این انتخابات پخش مستقیم خواهد شد.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
اصول سرپرستی و سرپرستی سازمان مدیریت عمومی و آموزشی نسل چهارم R & D : مدیریت -