نوه روانی پدر بزرگش را پس از زیر گرفتن با 39 ضربه چاقو کشت+تصاویر


نوه‌ای که مدتی پیش پدربزرگش را با خودرویش زیر گرفت پس از دیدن تصادف از خودرو خارج شد و با ضربات چاقو به مقصود شومش رسید.

متیو دالی پس از به قتل رساندن پدر بزرگش دان لاک 79 ساله به زندان افتاد. آقای لاک که با وجود سنش فرد کاملا سالمی بود و حتی چند دوره قهرمان دچرخه سواری شده بود، مدتی پیش توسط نو‌ه‌اش با ماشین تصادف کرد. متیو در این حادثه عمدی سعی داشت پدر بزرگش را به قتل برساند.

به گزارش یوکی نیوز، در پی این تصادف کوچک، مشکلی حادی برای پیرمرد به وجود نیامد ولی متیو پس از این تصادف با چاقویی به سمت او دوید و 39 بار چاقو را در بدن پیرمرد فرو کرد.نوه روانی پدر بزرگش را پس از زیر کردن با 39 ضربه چاقو کشت+تصاویرپس از این حادثه پلیس که متیو را دستگیر کرد، اعلام کرد که او به نشانگر آسپرگر مبتلاست که نوع شدیدتری از بیماری اتیست است. وقتی از او درمورد قتل سوال می‌شد او آن ماجرا را با نام  «تصادف» یاد می‌کرد و در پاسخ به سوالات از بزهایش سخن به میان می آورد. اما پس از مدتی خانواده او در مورد مشکلاتی که او برای خود و دیگر اعضا به میان می‌آورد سخن گفتند.نوه روانی پدر بزرگش را پس از زیر کردن با 39 ضربه چاقو کشت+تصاویرپس از بررسی دقیق توسط پزشکان متبهر، مشخص شد که او به بیماری شیزوفرنی مبتلاست که به همین دلیل دادگاهی قرار است برای محاکمه وی برگزار شود.


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از سانادا و پدر بزرگش