کشف بیش از 50 هزار انواع مواد محترقه در خراسان‌شمالی


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان‌شمالی از کشف بیش از 50 هزار انواع مواد محترقه در استان خبر داد.

سرهنگ حیدر اقبالی مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، اظهار کرد: تاکنون بیش از 50 هزار انواع مواد محترقه توسط پلیس آگاهی و اطلاعات در استان کشف شده است. در رابطه با این مواد محترقه، هفت نفر متهم در استان دستگیر شده و یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

اقبالی با اشاره به آمادگی کامل عوامل نیروی انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت چهارشنبه آخر سال در استان، افزود: مردم از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کرده و مراسم چهارشنبه آخر سال را در کنار خانواده و فرزندان خود در محلات برگزار کنند.

وی یادآور شد: افراد از آتش زدن لاستیک‌های فرسوده و استفاده از مواد محترقه‌ای که سبب ایجاد آتش سوزی در پارک‌ها و میادین تفریحی می‌شود جدا خودداری کنند. با آن دسته از رانندگان و موتور سیکلت سوارانی که در چهارشنبه آخر سال برای مردم ایجاد مزاحمت کنند برخورد شده و وسیله نقلیه آن‌ها تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد شد.

اقبالی با اشاره به اینکه رویکرد نیروی انتظامی در برخورد با موارد احتمالی چهارشنبه آخر سال، اجتماعی محور است، گفت: با اطلاع رسانی می‌توان مردم و جوانان را از پیامدهای رفتارهای خطرناک در چهارشنبه آخر سال آگاه کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
فیلمی از کشف عتیقه ۵ هزار ساله در خراسان جنوبی!