سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزادسازی دو منطقه دیگر در لاذقیه/انهدام کارگاه ساخت موشک تروریستها


به گزارش خبرنگار تسنیم از دمشق ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی بعد از نبردهای شدید با گروههای تروریستی دو کوه "الروس" و "طعوما" در حومه شمالی لاذقیه را به کنترل خود در آورد.

در همین راستا منابع میدانی به تسنیم گفتند که افراد مسلح مقاومت شدیدی در آخرین منطقه تحت اشغال خود انجام دادند و این در حالی است که گروه تروریستی احرار الشام تجهیزات نظامی گسترده ای در این منطقه مستقر کرده بود.

این منابع تاکید کردند که مناطق حومه لاذقیه که گروههای تروریستی در آنجا حضور دارند کاملا از غیرنظامیان خالی شده است و بعد از اینکه ارتش سوریه بیشتر شهرها و تپه های شمالی لاذقیه را به کنترل خود در آورد، دهها خانواده افراد مسلح "جبل الترکمان" را به سمت شهرهای مرزی ترکیه ترک کردند.

و خبر دیگر اینکه در نتیجه حملات جنگنده های سوری و روسی به یک کارگاه ساخت موشک و کپسولهای گاز تروریستها در شهر الباب در حومه حلب همه تروریستهایی که در این کارگاه حضور داشتند کشته شدند.

از سوی دیگر هیئتی از هلال احمر سوریه وارد شهر مضایا در حومه دمشق که تحت اشغال گروههای تروریستی است شد.قرار است این هیئت وضعیت 250 نفر که اسامی آنها را سازمان ملل متحد اعلام کرده برآورد کرده و کسانی را که حال آنها وخیم است از این شهر خارج کنند. همچنین قرار است هیئت دیگری از هلال احمر سوری وارد شهرهای محاصره شده الفوعه و کفریا در حومه ادلب شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
لحظه انهدام مقر تروریستها در لاذقیه + فیلم