فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



زندگی «احمد اسماعیلی» شهید مدافع حرم در «از آسمان»


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، احمد دومین شهید خانواده اسماعیلی بود که اسفندماه سال 94 در سوریه به شهادت رسید.  شهید احمد اسماعیلی چندین مرتبه در مأموریتهای مستشاری برای کمک به مردم و ارتش سوریه شرکت و پیش از شهادت مجروحیت در آن جبهه ها را هم تجربه کرده بود.

امیر اسماعیلی برادر این شهید عزیز در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیده است . احمد 45 ساله سه پسر و یک دختر داشت و در این برنامه علاوه بر گفتگو با فرزندان شهید پای حرفهای همسر، مادر و همرزمان وی می نشینیم.

این برنامه جمعه 10 اردیبهشت ساعت 17 از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد.

«از آسمان» کاری است از گروه امور اجتماعی، به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان شهادت می پردازد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حاج احمد واعظی -وداع با پیکر شهید مدافع حرم، قاسم شجاعی