ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بیرانوند: رحمتی در پنالتی‌ها بهتر کار کرد/ کی‌روش هر زمان صلاح بداند بازیکنی را دعوت می‌کند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند پس از شکست تیم نفت در ضربات پنالتی در جام حذفی گفت: 3-4 موقعیت خوب گلزنی داشتیم که این فرصت‌ها از دست رفت. می‌توانستیم در طول مسابقه برنده بازی شویم. متاسفانه توپ‌های ما گل نشد و باختیم. هوادارن شاهد این بازی بودند.

وی در مورد درگیری بین مربیان دو تیم در ضربات پنالتی گفت: من تمام تمرکزم روی بازیکنان برای زدن پنالتی بود و حواسم به کادر فنی نبود. به هر حال مردم بازی زیبایی را دیدند.

بیرانوند در مورد اینکه شیخ‌ویسی نتوانسته جای او را پر کند، گفت: شیخ‌‌ویسی از روزی که درون دروازه ایستاده برای نفت خوب کار کرده و مثمرثمر بوده است. امروز هم خوب بود در ضربات پنالتی شانس 50 درصد است. مهدی رحمتی در پنالتی‌ها بهتر کار کرد.

دروازه‌بان تیم ملی در مورد اینکه حق رحمتی است که به تیم ملی دعوت شود، گفت: کادر فنی در این مورد نظر می‌دهد من خودم دروازه‌بان هستم. کی‌روش یک مربی بین‌المللی است و هر وقت صلاح بداند بازیکنی را دعوت می‌کند.

انهای پیام/آ

http://fna.ir/NF96WU


ویدیو مرتبط :
عنایتی ، رحمتی و بیرانوند در برنامه ماه عسل