سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخستین پرواز هواپیمای ایر باس 320 از کیش به مقصد تهران انجام شد


نخستین پرواز هواپیمای ایر باس 320 از کیش به مقصد تهران انجام شدایرنا/ هواپیمای ایرباس 320 با 155 مسافر و با شماره پرواز 7024 دقایقی قبل نخستین پرواز خود را از فرودگاه بین المللی کیش به مقصد تهران انجام داد .

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر روز پنجشنبه اظهار داشت : این هواپیما پس از ورود به کیش در 26 اسفند ماه سال 94 امروز نخستین پرواز خود را با 155 مسافر به مقصد تهران انجام داد و دومین پرواز آن نیز عصر امروز انجام می شود.
محمد علی سادات اخوی با بیان اینکه این هواپیما ساخت سال 2003 و ظرفیت 180 مسافر را دارد افزود : خرید این دو هواپیما در راستای توسعه ناوگان هوایی کیش و افزایش کیفیت خدمات رسانی و رفاه حال گردشگران انجام شده است .
نخستین هواپیمایی ایرباس 320 اواخر اسفند ماه سال گذشته از مقصد اردن و دومین هواپیما از این نوع دوم فروردین ماه امسال برای نخستین بار پس از لغو تحریم ها در فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست .
به گفته علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش قرار است تا خرداد ماه آینده دو فروند هواپیمای ایرباس 321 به ناوگان هوایی این شرکت ملحق شود و برنامه خرید 10 فروند هواپیمای از نوع ایرباس در دستور کار است .
نوسازی ناوگان هواپیمایی کیش به عنوان یکی از اولویت های گردشگری از دو سال پیش مد نظر بوده که با تلاش های دولت تدبیر و امید در رفع تحریم ها و بهبود شرایط تبادلات اقتصادی کشور در فضای بین المللی، سازمان منطقه آزاد کیش موفق به اجرای این طرح و آغاز بهسازی ناوگان هوایی کیش شد.
شرکت هواپیمایی کیش ایر متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است .
در شرایط کنونی شرکت هواپیمایی کیش ایر دارای 10 فروند هواپیما است که هفت فروند آن از نوع MD و سه فروند آن از نوع فوکر100 است که با اضافه شدن این دو هواپیما تعداد آن به 12 فروند می رسد .
جزیره کیش به عنوان یک مقصد پر تردد مسافری سالانه پذیرای یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی است که با توسعه ناوگان هوایی این تعداد گردشگر افزایش می یابد.
فرودگاه بین المللی کیش نیز پس از تهران ، فرودگاه امام خمینی (ره) و مشهد چهارمین فرودگاه پرتردد کشور اعلام شده است .

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
‫تکانهای شدید پرواز کیش به مشهد هواپیمایی کیش ایر‬‎