نامزدهای مرد سال فوتبال آسیا معرفی شدند


دو اماراتی و یک چینی سه نامزد نهایی مرد سال فوتبال آسیا در سال 2015 شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با نزدیک شدن به مراسم آغاز بهترین های فوتبال آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی نامزدهای بهترین بازیکن زن و مرد این قاره را اعلام کرد که حضور دو بازیکن اماراتی در بین برترین بازیکنان مرد نکته جالب توجهی است.

مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا 11 روز دیگر در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد و در این بین ژنگ ژی از چین در کنار احمد خلیل و عمر عبدالرحمان از امارات نامزدهای دریافت ارزشمندترین جایزه فردی فوتبال در قاره آسیا شدند. در این بین بهترین‌های فوتبال در بین زنان نیز معرفی شد که در آن میاما در کنار اوتسوگی از ژاپن و الیسه نایت از استرالیا سه نامزد نهایی بهترین بازیکن زن قاره آسیا هستند.

در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال آسیا همچنین قرار است جایزه مربی سال، تیم ملی سال، جایزه رویایی آسیا و جایزه الماس نیز اعلام شود که هنوز مشخص نشده است. با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال استرالیا توانست در این سال قهرمان جام ملت‌ها شود به احتمال زیاد آن‌ها نامزد اصلی دریافت عنوان بهترین تیم و سرمربی‌شان آنجه پوستج اوغلو گزینه کسب عنوان بهترین مربی سال هستند.

با توجه به درخشش امارات در جام ملت های آسیا و حذف ژاپن که با بازی‌های درخشان عمر عبدالرحمان همراه بود، شانس این بازیکن برای انتخاب بازیکن سال است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نامزدهای مرد سال اروپا ۲۰۱۴