سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس جمهور با ارائه برنامه‌های اقتصادی به فکر معیشت مردم باشد تا دولتی‌سازی مجلس


میثم یعقوبی دبیر ارتباطات خارجی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس اظهار داشت: انتخابات همواره عرصه حضور مردم در تعیین سرنوشت و خدمتگزاران ملت به طور مستقیم و غیر مستقیم بوده است. نمایندگان مجلس با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند، رئیس دولت با رأی مستقیم مردم روی کار می‌آید، خبرگان نیز با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شود.

وی در ادامه گفت: ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور اعم از رهبری و شورای نگهبان و دیگر نهادها نیز با رأی غیرمستقیم مردم به کار گماشته می‌شوند و به مردم و کشور خدمت می کنند. فلذا وظیفه همه ما است که به رای مردم احترام بگذاریم و اجازه دهیم تا مسئولین به وظایف خود عمل کنند و به خود اجازه دخالت‌های بیجا و بی‌مورد در انجام وظایف آنها ندهیم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: از مسئولین کشور انتظار می‌رود، همانگونه که با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب شده‌اند و در حال خدمتگزاری به ملت شریف ایران هستند، به خود اجازه توهین به رای ملت و ایجاد خلل در وظایف شورای نگهبان را ندهند و همواره شأنیت خود و رأی مردم را حفظ کنند تا خدایی ناکرده در کشور دچار سوء تفاهم و بدگمانی نسبت به برخی از مسئولین عالی رتبه کشوری نشویم.

دبیر ارتباطات خارجی دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: از رئیس جمهور نیز انتظار می‌رود به جای اینکه به فکر تبدیل وکیل‌الرعایا های کشور به وکیل‌الدوله‌‌ها باشد تا اینکه طرح‌های آتی دولت را نیز در کمتر از 20 دقیقه تصویب کند، به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد.

یعقوبی خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: اگر یکی از مهمترین مشکلات کشور در وضعیت پسابرجام گذشتن از رکود است، چرا سال 93 در مشهد مقدس به صراحت در جمع ملت شریف ایران فرمودید ما از رکود گذشتیم؟ دولت شما با رأی مستقیم مردم سرکار آمده است و شما به جای اینکه با ارائه برنامه‌های اقتصادی به فکر پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور و مردم باشید و پاسخ اعتماد آنها در سال 1392 را بدهید، به فکر دولتی سازی قوه مقننه برای پیشبرد سیاست خارجی خود هستید.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت ادامه داد: مگر شورای نگهبان و مجلس نیز با رأی ملت روی کار نیامده‌اند؟ پس به آنها اعتماد کنید و به رأی مردم احترام بگذارید تا خدایی ناکرده خاطرات تلخ دولت اصلاحات و مجلس ششم باری دیگر در این کشور اتفاق نیافتد که مسلما این بار تنها کسانی که ضرر می‌کنند مردم خواهند بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما دانشجویان ایران اسلامی همواره از اقدامات قانونی تمام مسئولین کشوری حمایت خواهیم کرد و مایلیم کشور همواره مسیر رشد و پویایی خود را در پرتو منویات رهبری به درستی طی کند و مسئولین نیز از هرگونه ایجاد تنش بی‌مورد در شرایط سیاسی کشور نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/D16S9I


ویدیو مرتبط :
دعوت معاون اول رئیس جمهور از بخش های اقتصادی