ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بهروان: امکان تغییر زمان فینال جام حذفی وجود ندارد/ انتخابات فدراسیون قطعاً تا پایان اردیبهشت برگزار می‌شود


غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد درخواست ذوب‌آهنی‌ها برای تغییر زمان فینال جام حذفی و انتقال آن به سیزدهم خرداد گفت: از ابتدا اعلام کرده بودیم که اگر ذوب‌آهن از گروه خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کند تاریخ دیدار فینال جام حذفی از اول خرداد به نهم خرداد تغییر پیدا خواهد کرد اما با توجه به اینکه طبق برنامه کی‌روش اردوی تیم ملی از 10 خرداد آغاز می‌شود و این برنامه از قبل مشخص و اعلام شده بود امکان تعویق فینال جام حذفی به سیزدهم این ماه در عمل وجود ندارد. با این حال هنوز درخواست باشگاه ذوب‌آهن به دست ما نرسیده و اگر برسد قطعاً آن را بررسی خواهیم کرد.

وی در مورد درخواست باشگاه فولاد برای تغییر ساعت بازی این تیم مقابل استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: هنوز درخواست باشگاه فولاد را ندیده‌ام اما وقتی ساعتی را برای یک بازی تعیین می‌کنیم همه مسائل را در نظر می‌گیریم. برای آنکه دیدار استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر زودتر از ساعت 20:15 برگزار شود ما محدودیت‌های زیادی داریم از جمله همزمانی با اذان، پخش تلویزیونی و .... ضمن اینکه موافقت باشگاه استقلال نیز برای تغییر ساعت بازی لازم است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال چه زمانی است، اظهار داشت: هنوز تاریخ دقیقی برای زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تعیین نشده اما انتخابات قطعاً تا پایان اردیبهشت 95 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فینال فوتسال جام رمضان در شهرستان كوثر برگزار شد