سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بخشدارامام حسن بوشهر: دولت تدبیروامید خدمات ارزنده ای ارائه کرده است


به گزارش ایرنا، عبدالرسول کاوه فرد روز سه شنبه درجلسه شورای اداری این بخش افزود: دولت درحوزه سیاست خارجی، با تشکیل یک تیم قوی دیپلماسی، با قدرت و شوکت در مقابل شش کشور بزرگ و مطرح دنیا از حقوق هسته ای و اقتصادی دفاع و با اقتدار تمام، برجام را به عنوان سند حقانیت و صلح طلبی ملت ایران در سازمان ملل به تصویب رسانید.
وی به خدمات ارزنده دولت در حوزه داخلی اشاره کرد و گفت: طرح جامع تحول نظام سلامت درکشور یکی از اهداف و شعارهای دولت بود که محقق شد و دراین بخش گام های موثری قابل لمس برداشته شد.
بخشدار امام حسن افزود: تخصیص 450 میلیاردریال برای اجرای بزرگراه گناوه- امام حسن- دیلم و تاکید و اهتمام جدی استاندار درشتاب بخشیدن این طرح همراه با کیفیت اجرایی یکی دیگر از مهمترین نمادهای خدمات رسانی دولت در این بخش است.
وی، تصویب 50 میلیاردریال اعتبار برای اجرای زیر ساخت منطقه اقتصادی- انرژی شمال استان، پنج میلیاردریال برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری و یک میلیارد و 500 میلیون ریال جهت اجرای کفپوش سالن ورزشی بخش امام حسن را از نمونه های دیگر خدمات دولت تدبیر و امید دراین نطقه عنوان کرد.
کاوه فرد افزود: علاوه بر این خدمات، طرح احداث مسیر روستایی گوره به امام حسن و راه اندازی گمرک و بهسازی محور بندر امام حسن هم اینک در مرکز استان و پایتخت از طرف استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان دیلم درحال پیگیری جدی است.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و در کنار تاسیسات نفتی بهرگان واقع است. ک/2
6164/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استاندارتهران: دولت تدبیروامید هرقولی بدهد به آن عمل خو