ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آدم: به منتظری استراحت دادم تا به آمادگی کامل برسد/ کرانچار مقصر نیست


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال الاهلی قطر که در آغاز فصل کارش را با زلاتکو کرانچار سرمربی سابق پرسپولیس آغاز کرد که نتایج خوبی را در ادامه فصل به همراه او کسب نکرد و در نهایت اخراج این سرمربی کروات شد و به جای او یوسف آدم مربی تیم هدایت این تیم قطری را برعهده گرفت.

الاهلی که در این فصل جباری و منتظری را در ترکیب خود دارد خطر سقوط را احساس می‌کرد ولی با هدایت یوسف آدم این تیم تمام بازی‌های اخیر خود را به پیروی رسید و ماندنش در لیگ ستارگان را قطعی کرد.

در این راستا روزنامه الوطن قطر مصاحبه را با یوسف آدم سرمربی الاهلی داشته است که درباره مصدومیت منتظری در طول فصل و اخراج کرانچار و آینده خود در این تیم صحبت کرده است که به شرح زیر است.

* شما در فصل آینده سرمربی الاهلی می‌مانید؟

من در این مدت تمام تلاش خود را کردم تا تیم را از سقوط نجات دهم و خدارو شکر به این هدف رسیدیم. درباره قراردادم باید بگویم که باشگاه تصمیم گیرنده نهائی است.

* مقصر اصلی در افت اخیر الاهلی در این فصل، کرانچار بود؟

به نظرم در فصل اخیر مقصر کادرفنی نبود و نمی‌توانیم کرانچار را مقصر اصلی این افت بدانیم زیرا در این اتفاق باشگاه، کادرفنی و حتی بازیکنان مقصر بودند.

* شما زمانی که الاهلی به پژمان منتظری و موبیلی نیاز داشت، به آنها استراحت دادید؟

بله. من به هر دو آنها استراحت دادم زیرا می‌ترسیدم مصدومیت آنها وخیم شود. در نتیجه دو مهره کلیدی خود را از دست بدهیم. خدارو شکر این تصمیم من درست بود و همچنان که دیدید هر دو آنها عملکرد خوبی داشتند.

* اگر فصل آینده سرمربی خارجی هدایت الاهلی را به دست بگیرد شما مثل قبل به عنوان مربی در کنار او کار می‌کنید؟

فکر نمی‌کنم که این کار را بکنم. زیرا من بسیار تلاش کردم تا به این جایگاه رسیدم. من تجارب زیادی در کنار مربیان بزرگ کسب کردم و دوباره به عقب برگشتن درست نیست.

الاهلی اکنون با 31 امتیاز در رده نهم جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
تفاوت میان استراحت و استراحت فعال در برنامه های ورزشی