سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نکسوس اچ تی سی در ردیت رویت شد


نکسوس اچ تی سی در ردیت رویت شدزومیت/ در بخش اندروید ردیت، تصویری مشابه از نکسوس اچ‌تی‌سی فاش شده است. اگر طراحی اچ‌تی‌سی ۱۰ را دوست دارید، اچ‌تی‌سی به زودی دستگاهی به همین شکل از سری نکسوس معرفی خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی ۱۰ به تازگی به عنوان پرچم‌دار شرکت تایوانی معرفی شده است. اچ‌تی‌سی ۱۰ از پردازنده‌ای قوی، سنسور اثر انگشت و نمایشگری با کیفیت و نرم‌افزاری به روز برخوردار است.

این طور که از تصویر فاش شد این دستگاه مشخص شد، گوشی جدید نکسوس از بدنه‌ای با حاشیه‌های بسیار اندک به دور نمایشگر برخوردار است و بلندگو‌های استریو جلوی دستگاه جایگزین دکمه خانگی و حسگر اثر انگشت شده است. سنسور اثر انگشت به دکمه‌ای دایره‌ای تبدیل شده و در قسمت پایینی بخش دوربین قرار گرفته است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
شایعات جدید تبلت نکسوس 8 گوگل و اچ تی سی