علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بحران سوریه و مبارزه با تروریسم محور گفتگوی تلفنی لاوروف و کری


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری نووستی، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد طرفین در گفتگوی خود در مورد ابتکار عملی که توسط ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه و باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در مورد حل و فصل بحران سوریه در جریان دیدارشان در حاشیه نشست سران گروه ۲۰ در آنتالیا مطرح شد را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: محور اظهارات لاوروف اهمیت تمرکز تلاش ها بر مبارزه با گروهک تروریستی داعش و دیگر گروه های تروریستی و همچنین تلاش برای برقراری گفتگو میان دولت و هیئتی از مخالفان سوریه بود.

همچنین وزیران خارجه روسیه و آمریکا برخی مسائل منطقه ای و اهداف و برنامه های بین المللی را بررسی کردند.

گفتنی است وزرای امور خارجه کشورهای شرکت کننده در گفتگوهای سوریه که ۱۴ نوامبر برگزار شد، در مورد تلاش برای دیدار هیئت های دولت و مخالفان سوری پیش از اول ژانویه آینده توافق کردند.

دومین دور مذاکرات بر سر بحران سوریه با حضور ۲۰ کشور و سازمان بین المللی در وین، پایتخت اتریش آغاز شده است.

شرکت ‌کنندگان در نشست وین از سازمان ملل خواستند آغازگر روند گفتگوهای صلح بین دولت سوریه و مخالفان باشد تا از این راه شرایط را برای تدوین قانون اساسی جدید و برگزاری انتخابات با نظارت سازمان ملل فراهم کند.


ویدیو مرتبط :
انتشار ویدئو HQ از مبارزه روسیه با تروریسم در سوریه