قرارداد جدید پژو باعث چه نواساناتی بر بازار خودرو شد/کاهش قیمت تعدادی از خودروهای وارداتی و داخلی(+جدول کامل از پراید و چینی ها تا تویوتا و النترا)


انتشار اخبار قراردار پژو با ایران خودرو بر قیمت برخی از خودرهای داخلی و وارداتی تاثیر گذاشت.

در طی هفته گذشته و در پی سفر رئیس جمهور به کشور فرانسه  قراردادهایی بین ایران خودرو و پژو سیتروئن فرانسه مبنی بر تولید  3 مدل پژو 208 ، 2008 و 301 در ایران بسته و مقرر شد خودروساز فرانسوی "پژو سیتروئن" با قرارداد شراکتی به ارزش 400 میلیون یورو (436 میلیون دلار) با شرکت ایران خودرو، به ایران بازخواهد گردد.

 به گزارش عصر ایران انتشار این اخبار در هفته گذشته  باعث تاثیر بر قیمت برخی از خودروهای وارداتی و حتی داخلی شد.در این راستا در بازار خودروهای داخلی قیمت مزادا 3 با 2 میلیون تومان، سراتو اتوماتیک سایپا با 1 میلیون تومان،تندر 90 اتوماتیک با 200 هزار تومان ، سمند ال ایکس با 300 هزار تومان و پژو 206 تیپ 5 با 300 هزار تومان  کاهش قیمت در بازار مواجه شوند.

قرار داد پژو  باعث چه نوساناتی بر بازار شد/کاهش قیمت  تعدادی از خودروهای وارداتی و داخلی(+جدول کامل از پراید و چینی ها تا تویوتا و النترا)در برخی از خودروهای پر فروش های  وارداتی نیز در هفته جاری با کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته مواجه بودیم.

در این بازار هیوندا النترا با 2 میلیون تومان ، تویوتا کرولا با 5 میلیون تومان ،تویوتا رافوربا 3 میلیون تومان و یاریس هاچ بک با 1 میلیون تومان کاهش قیمت مواجه شد.

 آخرین قیمت خودروهای داخلی، چینی و برخی از پرفروش های خارجی در بازار به شرح جدول زیر است.

قیمت های درج شده مربوط به خودروهای کاردکس در بازار است و در صورتی که خریدار خواهان خودروی دارای پلاک باشد باید رقمی اضافه تر را پرداخت کند.

معمولا زمان پلاک شدن خودرو های کاردکس یک هفته تا 10 روز بستگی به کارخانه تولید کننده خودرو  دارد.

قرارداد جدید پژو باعث چه نواساناتی بر بازار خودرو شد/کاهش قیمت  تعدادی از خودروهای وارداتی و داخلی(+جدول کامل از پراید و چینی ها تا تویوتا و النترا)


ویدیو مرتبط :
کاهش شدید قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس