ماجرای رحمتی ، حنیف و مظلومی


حنیف بعد از مشکلات اخیر، جایی در لیست فصل آینده استقلال ندارد و مدافع جوان پیکان جانشین او خواهد شد.

به گزارش آی اسپورت - پیش از پایان لیگ پانزدهم، تیم‌های بزرگ لیگ برتری سراغ بازیکنان مد نظرشان برای فصل آینده رفته‌اند. در صدر لیست خرید استقلال، چند مدافع میانی جدید قرار دارند. مظلومی از حنیف و حاج‌محمدی راضی نیست و حداقل یکی از آن‌ها در پایان فصل استقلال را ترک می‌کند. در این بین جدایی حنیف بعد از ماجراهای اخیر تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و در صورت ماندگار شدن رحمتی و مظلومی در فصل آینده، عمران‌زاده دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت. استقلالی‌ها به عنوان اولین گزینه، سیاوش یزدانی ستاره خط دفاع پیکان را برای جانشینی حنیف زیر نظر گرفته‌اند.

یزدانی فصل پیش با رحمتی هم تیمی بود و در بازی‌هایی که برای پیکان به میدان رفت، نمایش خوبی داشت. این فصل هم یزدانی یکی از بازیکنان موفق پیکان بود و رحمتی که بارها با حنیف درگیر شده، او را جای مدافع مسن آبی‌ها به مسئولان باشگاه معرفی کرده است. با توجه به صعود پیکان و رد شدن یزدانی از سن 23 سال، او یک خرید لیگ برتری بزرگسال برای استقلالی‌ها محسوب می‌شود.

یزدانی هم مثل چشمی، توسط دایی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و انگیزه زیادی برای پوشیدن پیراهن استقلال دارد. رحمتی اول فصل که با استقلال قرارداد بست هم یزدانی را به مسئولان تیم معرفی کرد اما مبلغ رضایتنامه و حضور همزمان سه مدافع میانی در تیم، مانع این انتقال شد.


ویدیو مرتبط :
التماس رحمتی از حنیف