سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه گزارش رئیس جامعةالمصطفی در کمیسیون امنیت ملی/ فارغ‌التحصیلی 40 هزار نفر از 126 ملیت در رشته‌های جامعةالمصطفی


نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در جلسه امروز آقای اعرافی رئیس جامعة‌المصطفی حضور یافت و درباره مأموریت‌های این جامعه توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: آقای اعرافی در این جلسه گفت که مخاطبان جامعة‌المصطفی عمدتاً خارج از ایران هستند و مهمترین مأموریت جامعةالمصطفی تولید علوم اسلامی و ارائه آن به دنیای خارج است.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: آقای اعرافی همچنین عنوان کرد که جامعةالمصطفی دارای 150 رشته در حوزه علوم اسلامی و انسانی است، تاکنون 40 هزار نفر از 126 ملیت در این رشته‌ها فارغ‌التحصیل شدند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1THFIY


ویدیو مرتبط :
رئیس کمیسیون امنیت ملی در لبنان