ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عجیب‌ترین تشییع جنازه فوتبالی!


عجیب‌ترین تشییع جنازه فوتبالی!فارس/ هواداران لیدز یونایتد در حرکتی عجیب به نشانه اعتراض به رئیس باشگاه تابوتی را به رنگ پیراهن باشگاه مهیا و آن را تشییع کردند!
هواداران باشگاه لیدز یونایتد که از ماسیمو چلینو رئیس باشگاه ناراضی و خواستار برکناری او شدند. هواداران این تیم امروز در حرکتی عجیب تابوتی را که به رنگ پیراهن باشگاه مزین بود به نشانه اعتراض تشییع کردند.
هزاران نفر از هواداران لیدز یونایتد تابوت باشگاه را حمل و روی این تابوت تاریخ تولد یعنی تاریخ تاسیس باشگاه را سال 1919 و تاریخ فوت را سال 2016 اعلام کردند.
چلینو ریاست باشگاه لیدز را از سال 2012 به دست دارد. او در این مدت نتوانسته بود رضایت هواداران را جلب کند. لیدز از سال 2004 به دسته دوم سقوط کرد و هنوز هم نتوانسته به لیگ جزیره صعود کند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تشییع جنازه شهیدسعیدنصوحی