علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نهمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی در دانشگاه شیراز برگزار می شود


دکتر محمدرضا امیدخواه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا هدف از برگزاری این کنگره را فراهم آوردن فرصتی برای محققان، متخصصان، استادان دانشگاه و مراکز صنعتی برای تبادل علمی، ارائه آخرین پیشرفت ها و تحقیقات صورت گرفته و ارزیابی نیازهای آموزشی و پژوهشی جامعه مهندسی شیمی با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری و علوم در جهان عنوان کرد.
رئیس پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران گفت: 640 مقاله به دبیرخانه نهمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی رسیده است که از این تعداد 60 مقاله به صورت شفاهی و 420 مقاله دیگر در قالب پوستر در این کنگره ارائه می شود.
وی اظهار کرد: پدیده های انتقال، ترمودینامیک، فرایندهای جداسازی، مدلسازی و شبیه سازی، دینامیک سیالات محاسباتی (CFD)، سینتیک، کاتالیست و طرح رآکتور، مهندسی و کنترل فرایند، زیست فناوری، مهندسی پزشکی و صنایع غذایی و دارویی، فناوری نانو، علوم و مهندسی پلیمر، نفت و مهندسی مخازن، مهندسی ایمنی و محیط زیست، استانداردسازی و آموزش در صنایع شیمیایی و انرژی های تجدیدپذیر موضوعات مقالات ارائه شده در این کنگره هستند.
امیدخواه گفت: هشت کارگاه آموزشی و میزگرد توسعه دانش بنیان: بایدها و نبایدها در برنامه های جانبی این کنگره پیش بینی شده است.
وی با اشاره به برنامه نهمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی برای قدردانی از پیشکسوتان مهندسی شیمی در ایران گفت: نمایشگاهی از دستاوردهای مهندسی شیمی نیز در محل دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه شیراز برپا می شود.
دبیر نهمین کنگره بین المللی مهندسی شیمی گفت: این کنگره با مشارکت دانشگاه های شیراز، آزاد اسلامی، اراک، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، سازمان انرژی اتمی ایران، پژوهشگاه صنعت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و چندین شرکت شیمیایی بزرگ و گروه صنعتی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: دانشگاه های تهران، صنعتی شریف و تربیت مدرس نیز از این کنگره حمایت کرده اند.
2027 / 1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز