سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



به روزرسانی جدید برای Sharefactory پلی استیشن 4 منتشر شد


به روزرسانی جدید برای Sharefactory پلی استیشن 4 منتشر شد

اپلیکیشن Sharefactory یکی از محبوب ترین ابزارهای موجود روی کنسول پلی استیشن 4 برای ادیت و ویرایش ویدیو و سپس به اشتراک گذاری آن است. حالا سونی با ارائه آپدیتی بزرگ، تغییراتی عمده در آن ایجاد نموده تا کاربران با امکانات بیشتری تجربه های خود را به اشتراک بگذارند.

دیجیاتو/ اپلیکیشن Sharefactory یکی از محبوب ترین ابزارهای موجود روی کنسول پلی استیشن 4 برای ادیت و ویرایش ویدیو و سپس به اشتراک گذاری آن است. حالا سونی با ارائه آپدیتی بزرگ، تغییراتی عمده در آن ایجاد نموده تا کاربران با امکانات بیشتری تجربه های خود را به اشتراک بگذارند.

آپدیت 1.7 چند پیش برای Sharefactory عرضه شد و ضمن افزودن قابلیت های جدید به اپلیکیشن و کنسول، ویژگی های پیشین را نیز تا حد قابل توجهی بهبود بخشید. شاید مهم ترین ویژگی افزوده شده، قابلیت Time Bender باشد که به کاربر اجازه می کند افکت های اسلو موشن و یا تایم لپس را به ویدیو اضافه کند.

تعداد کلیپ هایی که می توانید به یک پروژه اضافه کنید به 50 عدد افزایش یافته و این رقم برای تعداد کلیپ های موسیقی به 12 رسیده است. در واقع اگر بخواهید از چندین ویدیوی ضبط شده طی ساعت ها بازی، یک کلیپ واحد بسازید، حالا سقف 50 ویدیو برای شما در نظر گرفته شده.

افزودن استیکرها و نوشته ها در حالت جدید نیز بهبود یافته. موسیقی ها و افکت های جدید نیز به مجموعه اضافه شده اند و همچنین بخش رنگ ها حالا کامل تر از گذشته شده. بخش جدیدی تحت عنوان Events نیز راه اندازی شده که توسط ناشرین کنترل می شود و برگزیده ها را می توان در این قسمت یافت.

در مجموع، اگر با Sharefactory کار می کنید، قطعا از ویژگی های اضافه شده در آپدیت شماره 1.7 بسیار خشنود خواهید شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
Killing Floor 2 روی پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد