سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پسر بکام دختر مورد علاقه نیمار را دزدید + عکس


پسر بکام دختر مورد علاقه نیمار را دزدید + عکس,بروکلین بکهام

بروکلین بکام می تواند به زودی تبدیل به دشمن درجه یک نیمار شود.


پسر بکام عشق نیمار را دزدید:

شاید نیمار(Neymar) به زودی به روند گل نزدن هایش پایان دهد. اما برای خبر بدی که این هفته به گوش او رسیده کاری نمی تواند بکند. ستاره برزیلی ماه گذشته به پاریس سفر کرد تا با ‘گریس مارتس’ هنرپیشه هالیوودی که هوادارش است و بارها از او در رسانه های اجتماعی تمجید کرده ملاقات کند. اما حالا بروکلین بکام(Brooklyn Beckham) در اینستاگرام رابطه اش با او را تائید کرده است.

پسر بکام، بروکلین عکسی با این بازیگر در لندن انداخته و آن را در اینستاگرام منتشر کرده است.

پسر بکام دختر مورد علاقه نیمار را دزدید + عکس,بروکلین بکهام

عکس پسر بکام و گریس مارتس

کلویی گریس مورتز (/ˈkloʊiː ˈɡreɪs məˈrɛts/ متولد ۱۰ فوریه ۱۹۹۷) هنرپیشه و مدل آمریکایی است. او کارهای بازیگری خود را در سال ۲۰۰۴ و در سن ۷ سالگی آغاز کرد و برای اولین بار نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای اجرای بهترین نقش کودک برای بازی در فیلم «آمیتی‌ویل هارور» شد. مشهورترین فیلم‌های او تاکنون «۵۰۰ روز سامر»، «دفترچه خاطرات یک بی‌عرضه»، «کیک-اس»، «بگذار وارد شوم»، «هوگو»، «سایه‌های سیاه»، «کری»، «اگر زنده بمانم» و «ایکوالایزر» می‌باشند. کارهای وی به عنوان مدل برای مجله‌های ووگ، ماری کلر و ال انجام شده است.

مورتز در آتلانتا، جرجیا متولد شد. پدرش یک جراح پلاستیک و مادرش یک سرپرستار می‌باشدو دارای چهار برادر بزرگتر از خود می‌باشد: برندون، تروور، کالین و ایتان.

وی کارهایش در هالیوود را هنگامی آغاز کرد که خانواده‌اش به لس آنجلس در سال ۲۰۰۳ نقل مکان نمودند. او در نقش وایولت در دو قسمت مجموعه تلویزیونی مجموعه تلویزیونی گاردین و به عنوان اولین کار خود در فیلم «قلب ناظر» ظاهر شد.

هنوز به دومین نقش بزرگ او در فیلم وحشت در آمیتی‌ویل نرسیده بود که نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان برای اجرای بهترین نقش کودک شد.

بعد از آمیتی‌ویل، بازی او تحت تاثیر کارهای بزرگتری قرار گرفت و به طوری پیشرفت نمود که در چندین برنامه‌های تلویزیونی به عنوان مهمان ظاهر شد و نقشی را در فیلم خانه مامان گنده ۲ بازی کرد. همراه با بازی او در چندین سریال‌های سرشناس مانند نقش “کندی ستوکر” در نام من ارل است و “شری مالتبی” در کدبانوهای وامانده او در نسخه آمریکایی انیمیشن دوستان من تیگر و پو به صداپردازی کاراکتر نقش دوم انیمیشن داربی پرداخت.

پس از نخستین نمایش فیلمش وحشت در آمیتی‌وی، او در چندین نمایش فیلم‌های دیگر به صورت مهمان ظاهر شد. کلویی علاقه خاصی به فشن دارد و اغلب لباس‌هایی مطابق با سلیقه نوین خودش می‌پوشد.

همچنین ببینید

منبع : جام نیوز / پ


ویدیو مرتبط :
چرا دختر ها به پسر ها علاقه دارند؟