فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برنامه های هفته جوان در استان بوشهر تشریح شد


به گزارش ایرنا، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برنامه های این هفته ازفردا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آغاز و با عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا ادامه خواهد یافت.
حسین دهجان افزود: دیدار با دو خانواده شهدای ورزشکار و جوان از دیگر برنامه های گنجانده شده در هفته جوان است.
وی بیان کرد: در سه شنبه 28 اردیبهشت ماه نیز بعنوان دومین روز هفته جوان برخی از سازمان های مردم نهاد از خانه سالمندان و موسسه باران مهر عیادت خواهند کرد.
دهجان گفت: در این روز همچنین یک نشست تخصصی با عنوان ' جوان، خانواده و مشاعره' با حضور یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران در بوشهر برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: روز چهارشنبه نیز همایشی با حضور جوانان استان با حضور استاندار بوشهر برگزار خواهد شد.
دهجان با اشاره به سعی بر ایجاد یک فضای با نشاط و پویا در همایش یاد شده بیان کرد: در پنجشنه هفته جاری نیز سازمان های مردم نهاد استان در قالب یک نشست صمیمانه با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار خواهند کرد.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: پنجشنبه و جمعه شب نیز غرفه های پویایی و نشاط در پارک مرجان و یا دهکده گردشگری بوشهر برپا خواهد شد.
دهجان با اشاره به اجرا 150 برنامه به مناسبت هفته جوان در استان بوشهر گفت: نیم بها شدن بلیط اماکن ورزشی، موزه، عضویت رایگان کتابخانه ها و تجلیل از کارمندان و مدیران جوان از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته جوان در استان بوشهر خواهد بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه رویکرد مسئولان و بویژه دولت تدبیر و امید ایجاد پویایی و نشاط در فضای جامعه است که این رویکرد نیز تنها معطوف به هفته جوان نبوده و در تمامی ایام سال نسبت به آن اهتمام ویژه داریم.
دهجان اظهار داشت: بطور کل هدف اصلی از بزرگداشت هفته جوان ایجاد یک جو صمیمی و ارتباطی مستحکم بین نسل گذشته و نسل کنونی است.
7212/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشریح برنامه های کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری