سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نجات یک قلاده گرگ در محوطه دانشگاه پیام نور میاندوآب


رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این گرگ صبح امروز به شیوه نامعلومی وارد محوطه این دانشگاه شده و مشکلاتی را برای دانشجویانی که در این دانشگاه تردد داشتند، به وجود آورده بود.
اکبر محمدیان افزود: در پی تماس تلفنی مسئولان دانشگاه پیام نور میاندوآب با این اداره مبنی بر گرفتار شدن یک قلاده گرگ در محوطه این دانشگاه، بلافاصله ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در این محل حاضر شدند.
وی اضافه کرد: با حضور ماموران این اداره و با استفاده از امکانات لازم این گرگ بدون وارد شدن هیچ صدمه ای به آن زنده گیری شده و از این مکان انتقال داده شد.
محمدیان گفت: عوامل یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پس از انتقال این قلاده گرگ به محوطه خارج از دانشگاه انتقال داده و اطمینان از سلامتی جسمانی، آن را به یکی از زیستگاه های آن انتقال داده و رهاسازی کردند.
وی افزود: خوشبختانه این قلاده گرک پیش از آنکه به کسی آسیبی وارد کند، زنده گیری شد.
دانشگاه پیام نور مرکز میاندوآب در خارج از شهر و در کمربندی محور بوکان به مهاباد واقع شده که دور بودن آن از مرکز شهر همواره دانشجویان را با مشکلات عدیده ای در تردد مواجه کرده است.
شهرستان میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود.
6185/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پیام های نوروزی ریاست و معاونین دانشگاه پیام نور اصفهان