سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تساوی تیم فوتبال آلومینیوم اراک و فجر سپاسی شیراز


به گزارش ایرنا ، دیدار این دو تیم روز سه شنبه در جریان لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی ( ره) اراک و با حضور تماشاگران مشتاق در هوای آفتابی اما سرد برگزار شد.
قرار بود این دو تیم روز گذشته به مصاف هم بروند ولی به دلیل بارش برف سنگین و نامناسب بودن شرابط جوی بازی به امروز موکول شده بود.
بابک عبدالله زاده بازیکن فجر سپاسی شیراز در دقیقه 24، گل اول این دیدار را وارد دروازه حریف کرد ولی در دقیقه 35 جواد مولایی با گلزنی برای آلومینبوم اراک نتیجه را مساوی کرد و تا پایان بازی تغییری در آن حاصل نشد.
تیم آلومینیوم اراک هم اکنون در رده پنج جدول لیگ دسته یک باشگاه های کشور قرار دارد و قرار است سه شنبه هفته آینده در بوشهر به مصاف تیم ایران جوان این شهر برود.
6012/3017/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی آلومینیوم اراک ۱-۱ فجر سپاسی