ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انريکه: خبري از وضعيت مصدوميت مسي ندارم


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 18:38

انريکه: خبري از وضعيت مصدوميت مسي ندارم

ورزش 3/ بارسلونا فردا در نوکمپ به مصاف باته بوريسوف خواهد رفت؛ در حاليکه از سوي احزاب جدايي طلب، به هواداران اين تيم توصيه شده تا ورزشگاه را از پرچم هاي کاتالونيا پر کنند.
اين پاسخي است که بارسلونا قصد دارد به جرايم مالي يوفا بدهد. از نظر يوفا وجود پرچم هاي کاتالونيا در ورزشگاه، مغاير قوانين است و به همين دليل بارسلونا تاکنون 70 هزار يورو از سوي يوفا جريمه شده است.
لوئيس انريکه، سرمربي بارسلونا، در همين رابطه گفت:" نمي دانم قبل از بازي چه رخ خواهد داد اما مي دانم که در زمان بازي، هواداران، نگاهي ورزشي به مسابقه خواهند داشت و مثل هميشه از ما حمايت خواهند کرد تا مقابل رقيبمان به پيروزي برسيم."
انريکه در مورد اتفاقات بعد از بازي با ختافه در شب هالووين که برخي بازيکنان بارسا با تغيير قيافه، نشست خبري سرمربي ختافه را برهم زدند گفت:" برخي مواقع بد نيست که خودت را با تغيير قيافه از ديگران پنهان کني. در زماني که من بازي مي کردم، کارناوال هايي داشتيم و حالا هالووين. من حتي اين اسم را تا چند سال پيش نشنيده بودم.
در اين مورد بازيکنان و باشگاه بيانيه داده و از باشگاه ختافه عذرخواهي کردند. بيشتر از اين در اين زمينه ورود نمي کنم.بازي را 2-0 برديم و براي من، مهم همين مساله بود."
انريکه در مورد وضعيت مصدوميت مسي گفت:" خبر جديدي از وضعيت بهبودي او ندارم. روند درماني مسي بصورت طبيعي پيش مي رود. در اين مورد نه اخبار منفي و نه اخبار مثبتي نشنيده ام."
سرمربي بارسا در مورد احتمال دعوت شدن سرجي روبرتو به تيم ملي اسپانيا گفت:" براي او خيلي خوشحالم. روبرتو در بهترين روزهاي خودش به سر مي برد اما حضور در تيم ملي اسپانيا بسيار سخت است و بايد کاملا آماده باشيد. دعوت شدن او از نظر من اتفاق مثبت و خوبي است و دوست دارم شاهد حضورش در تيم ملي باشم."
استراحت دادن به سوارز و نيمار:" هدف ما برتري بر باته بوريسوف است و بهترين و آماده ترين بازيکنان را به زمين مي فرستم."
بازي رئال مادريد و پاري سن ژرمن:" اگر همسرم از من بخواهد امشب براي شام بيرون برويم، اين کار را خواهم کرد. اگر اين بازي را زنده تماشا نکنم بعدا خواهم ديد."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ندارم آشنایی ندارم هیچ راهی اباصالح یا مهدی(واحد)