سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهترین راه دانلود برنامه از گوگل پلی


با سلام به همه کاربران سایت پی سی نیوز در این پست قرار داریم مطلاب بروز شده درباره بهترین راه دانلود برنامه از گوگل پلی را برای شما به اشتراک بگذارم امید وارم که مورد پسند شما عزیزان باشد

قدم اول :باید به آدرس صفحه ی اصلی برنامه ی رایگان Apk Downloader بروید و از آن سایت آخرین نسخه ی افزونه این برنامه را دانلود کنید و روی مرورگر کروم خود نصب نمایید .

قدم دوم : برای نصب افزونه در کروم ابتدا باید به مرورگر کروم خود وارد شوید و بعد از آن تنضیمات (Setting)مرورگر خود را بازکرده و گزینه ی Extensions را در صفحه ای که باز شددر سمت چپ صفحه بزنید .

سپس گزینه ی Deneloper Mode را تیک دار کنید .بعد از انجام این مرحله ، شما باید فایل افزونه ای را که دانلود کرده اید گرفته و در فضای صفحه ی Extensions رها می کنیم تا افزونه د مرورگر نصب شود .

chrome extension

قدم سوم : بر روی قسمت Option در افزونه ی Apk Downloader بزنید و ایمیل (یا جیمیل)و رمز خود را در آنجا وارد کنید

.

apk downloader

برای بدست آوردن Android Device Id ، باید کد را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود وارد کنید .چنانچه اگر این کد برروی دستگاه شما عمل نکرد ، شما می توانید Android Device Id را از برنامه ی رایگان Device Id بدست آورید .

زومیت

پس از اینکه شما این کد را بدست آوردید ، باید آن را در زیر بخش ایمیل و رمز وارد کنید و بر روی گزینه ی Login بزنید . سپس در صفحه ای باز می شود بر روی Save Setting بزنید تا تنضیمات ذخیره شود .

login

قدم آخر : با مرورگر کروم خود به سایت گوگل پلی رفته و برنامه ی دلخواه خود را پیدا کنید .سپس در صفحه ای که اطلاعات و مشخصات نرم افزار ی که در مود نظر شما است ، آیکونی مانند آیکونی که در شکل زیر نمایان است دیده می شود که با زدن بر روی آن می توان Apk برنامه را دانلود کرد .

google play

حالا می توانید Apk برنامه یا بازی رو که دانلود کرید به گوشی انتقال بدید از آن لذت ببرید .

برای دانلود از اپ استور هم میتوانید از سایت www.dasan.ir استفداده کنید .فقط کافی است لینک فایل را داشته باشید.

هرگونه سوال و مشکل درباره ی این مطلب را در نظرات اعلام کنید


ویدیو مرتبط :
‫چگونه از گوگل پلی برنامه گوشی موبایل ، پولی را رایگان دانلود کنیم‬‎