سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دادگاه مطبوعات روزنامه‌های 90 و ستاره صبح را مجرم دانست


علی اکبر کسائیان دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، از برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات سایت خبری تحلیلی «شهدای ایران»، روزنامه ورزشی «90» و روزنامه «ستاره صبح» خبر داد.

وی گفت: سایت خبری - تحلیلی شهدای ایران به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر با اکثریت آراء مجرم شناخته شد اما هیأت منصفه این رسانه را با اکثریت آراء مستحقق تخفیف دانست.

کسائیان ادامه داد: روزنامه ستاره صبح نیز به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی با اکثریت قریب به اتفاق آراء مجرم شناته شد. ضمن اینکه هیأت منصفه این رسانه را با اکثریت آراء مستحق تخفیف ندانست.

دبیر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات همچنین با اشاره به اتهام روزنامه ورزشی 90 گفت: هیأت منصفه با اکثریت آراء این رسانه را به اتهام نشر مطالب خلاف واقع به قصد اضرار به غیر مجرم شناخت و در عین حال آن را مستحق تخفیف دانست.

دادگاه رسیدگی به اتهامات سایت خبری-تحلیلی «شهدای ایران»، روزنامه ورزشی «90» و روزنامه «ستاره صبح» امروز در شعبه 6 دادگاه یک کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی برگزار شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خودکشی مرد مجرم در راه دادگاه و پرت کردن خودش از پله ها