سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد سه خودرو در همدان دو کشته و یک زخمی برجا گذاشت


سرهنگ مهدی شاکری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بامداد امروز سرنشین یکدستگاه خودرو پژو که از زیارت امام حسین(ع) در حال بازگشت بود با دو دستگاه خودروی عبوری شامل یک سواری پژو و پراید برخورد کرد.
وی اضافه کرد: راننده خودروی سواری پژو زائران به علت خستگی و خواب آلودگی وارد مسیر مقابل شده و با دو دستگاه خودروی عبوری برخورد می کند.
وی اظهار کرد: در این سانحه راننده خودروی زائران جان باخته و خودروی سواری پژو مقابل که از مسیر روبرو در حال تردد بوده خسارت می بیند و یکی از سرنشینان خودروی پراید نیز فوت و راننده آن مجروح می شود.
سرهنگ شاکری اضافه کرد: سرنشینان خودروی پراید از استان قم عازم کربلا بودند که در این سانحه سرنشین 70 ساله آن به دلیل نبستن کمربند ایمنی فوت می کند.
7526/6993/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برخورد شدید کامیون و خودرو دو کشته بجای گذاشت!!!