فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جنجال توليد برنج پلاستيکي در چين!


باشگاه خبرنگاران/ اخيرا شرکت چيني برنج پلاستيکي توليد کرده است که حاشيه هاي زيادي به وجود آورده است.

سايت Altltealtjworls مقاله اي چاپ کرده است که در آن به ساخت برنج جعلي در چين اشاره مي‌کرد.

طي توضيحات در اين مقاله محققان توانسته بودند از پلاستيک مواد غذايي چون برنج توليد کنند. خوردن و مصرف حتي مقدار کمي از پلاستيک براي عموم مردم وحشتناک است چرا که در پلاستيک ماده شيميايي(BPA) است که اگر اين ماده وارد بدن شود موجب سرطان مي‌گردد.

اما در حال حاضر چين از پلاستيک برنج توليد کرده است و طي بررسي اين کمپاني چيني اين نوع برنج را بي‌خطر مي‌داند چين روش‌هاي ابتکاري زيادي براي ساخت محصولات فن‌آوري شده ارزان، اسباب‌بازي‌ها و . . . ديگر محصولات دارد. اما براي خوراک اين نوآوري ها کمي نگران کننده و خطرناک است.

ماهي تيلابيا يک نمونه ماهي پرورشي در چين است که حدود 80 درصد نياز مردم آمريکا از اين ماهي از طريق کشور چين وارد مي‌شود اين ماهي به دليل شرايط راحت زيستي درفاضلاب‌ها و استخرهاي کوچک کشاورزي پرورش داده مي‌شود اين ماهي يکي از بدترين و سمي‌ترين غذاي دريايي به شمار مي‌آيد.


ویدیو مرتبط :
فروش خط تولید برنج دانه بلند(برنج مصنوعی) 09123534030