سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجوز مشروط ورود 4 دستگاه خودرو و تجهیزات آموزشی از کره جنوبی صادر شد


مجوز مشروط ورود 4 دستگاه خودرو و تجهیزات آموزشی از کره جنوبی صادر شدپایگاه اطلاع رسانی دولت/ هیات وزیران با ورود و ترخیص چهار دستگاه خودرو سواری و تجهیزات آموزشی اهدایی از کشور کره جنوبی مشروط به عدم شماره گذاری خودروها و صرفاً برای آموزش فنی و حرفه ای موافقت کرد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را برای اجرا به وزارت صنعت، معدن و تجارت – وزارت امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد.
متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:
ورود و ترخیص چهار دستگاه خودرو سواری و تجهیزات آموزشی اهدایی از کشور کره جنوبی به شرح زیر، صرف نظر از کارخانه سازنده و بدون رعایت شرط سال ساخت و آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو، موضوع تصویب نامه شماره 18758/ت28817 هـ مورخ 10/4/1382 و با سود بازرگانی صفر درصد، مشروط به عدم شماره گذاری خودروها و صرفاً برای آموزش فنی و حرفه ای و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مجاز است:
1- یک دستگاه خودرو آموزشی (Optima) مدل 2014
2- یک دستگاه خودرو آموزشی (Cerato) مدل 2013
3- یک دستگاه خودرو آموزشی (Sorento) مدل 2013
4- یک دستگاه خودرو آموزشی (Sportage) مدل 2014
5- چهار دستگاه موتور آموزشی خودرو
6- پنج دستگاه گیربکس آموزشی خودرو

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت


ویدیو مرتبط :
توسعه ی تجهیزات رباتیک در کره ی جنوبی