قنبرزاده: دیشب پول شام نداشتیم/ شاید ادامه حضور در لیگ برای‌مان میسر نباشد


مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از شکست تیمش برابر الجیش قطر گفت: وضعیت مالی باشگاه به شدت خراب است و شاید با این وضعیت نتوانیم به بازی‌هایمان در لیگ ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده پس از شکست 2 بر صفر نفت برابر الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: امشب با تیمی بازی داشتیم که دستمزد بازیکنان و کادر فنی‌اش بیش از 140 میلیارد تومان بود اما دیشب به خاطر آنکه باشگاه پول نداشت، بازیکنان و کادر سرپرستی، از جیب خود پول ناهار و شام تیم را تامین کردند.

وی ادامه داد: من به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت خجالت می‌کشم که این حرف‌ها را بزنم. مسئولان هتل دیشب جلوی بازیکنان من را گرفتند و گفتند که به آن‌ها شام نمی‌دهند. بازیکنان تیم می‌خواستند شب به خانه بروند و صبح به ورزشگاه بیایند. با این وضعیت شاید ادامه حضور ما در لیگ برتر میسر نباشد.

قنبرزاده در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی چنین روزهایی را نمی‌کرده است، گفت: مشکل اقتصادی گریبان همه تیم‌های ایرانی را گرفته است. امیدوارم دیگر نمایندگان ما در آسیا موفق باشند اما با این وضعیت آن‌ها هم به مشکل برمی‌خورند. بنا بر مصوبه مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت نمی‌تواند به ما کمک کند، صداوسیما هم دو سال است که یک ریال به فوتبال نداده است، در حالی که مدیر قبلی این سازمان با فدراسیون فوتبال قرارداد بسته بود. صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قراردادی بسته اما یک ریال پرداخت نکرده است. فوتبال دارد نابود می‌شود.

در ادامه خبرنگاری از قنبرزاده درباره وضعیت اقتصادی باشگاه و ارتباطش با اتهام‌های اقتصادی که درباره مسئولان وزارت نفت مطرح می‌شود پرسید. مدیرعامل باشگاه نفت پاسخ داد: این مسئله را از مسئولان مربوطه بپرسید. من آدم سیاسی نیستم و فقط درباره فوتبال حرف می‌زنم. همین قدر می‌گویم که وضعیت‌مان به قدری خراب است که برای رفتن به اهواز نه پول بلیت هواپیما داریم و نه رزرو هتل.

مدیرعامل باشگاه نفت افزود: مگر نفت نماینده فوتبال ایران نبود؟ شما امروز به جز سجادی و تاج که ممنون‌شان هستم، کدام مسئول ورزشی یا فدراسیون فوتبال را در ورزشگاه دیدید؟

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اوباما: توانایی ادامه تحریم ها را نداشتیم