سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلگرام ویندوز فون روشی جدید برای کار با ربات ها را به روزرسانی شد


تلگرام ویندوز فون روشی جدید برای کار با ربات ها را به روزرسانی شدوین فون/ هنوز عرق آخرین به روز رسانی تلگرام برای ویندوز فون خشک نشده، این شرکت به روز رسانی دیگری را برای نسخه ی ویندوز فون برنامه ی خود منتشر کرده است. با این به روز رسانی تلگرام ویندوز فون در قسمت تصاویر متحرک و ربات های داخل چت بهتر عمل خواهد کرد. 

به نظر می رسد تلگرام هم نسخه ی ویندوز فون خود را جدی گرفته و سخت مشغول بهبود و افزودن ویژگی های جدید به آن است، به طوری که چند هفته ایست که این شرکت تقریبا هر هفته یک به روز رسانی جدید را برای این برنامه منتشر می کند. هر چند تلگرام ویندوز فون تقریبا از تمامی امکانات تلگرام بهره می برد، اما این برنامه جای بسیار زیادی برای بهبود و دریافت پیام های جدید دارد.

لیست تغییرات نسخه ی ۱.۲۰ تلگرام ویندوز فون:
تغییر و تحول بزرگ در تصاویر متحرک: اکنون تصاویر متحرک (GIF) با ۱۰ برابر سرعت فعلی دانلود، ارسال و به طور خودکار پخش می شوند.
ربات های داخل چت: اکنون روش جدیدی برای اضافه کردن یک ربات به داخل هر چتی وجود دارد. کافیست یوزرنیم یک ربات و سپس پیام درخواست برای آن ربات در یک پیام بنویسید تا بلافاصله نتیجه ارسال نمایش داده شود و آن را ارسال کنید. برای مثال می توانید تایپ کنید gif dog@ و سپس ارسال را بزنید. بعد از آن در همان چت تصاویر متحرک از سگ ها نمایش داده می شود که شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب و ارسال کنید.

روش جدید ارسال مطالب ربات ها به گروه ها چت ها بسیار جالب است و سرعت عمل شما را بسیار بالا می برد. کافیست به روش بالا عمل کنید تا حین چت با دوستانتان بتوانید به سرعت منظور خود را با ویدیو، تصاویر متحرک یا عکس بهتر برسانید. اگر شما هم این به روز رسانی جدید را دریافت کردید، نظرات خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.


منبع: وین فون


ویدیو مرتبط :
کار با لاک اسکرین متحرک ویندوز فون 8.1- ویندوز فون سنتر