ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درگیری 2 بازیکن استقلال در اواخر تمرین/ تذکر جدی صالح به بازیکنان


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در اواخر تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال امین حاج محمدی و امید نورافکن بر سر گرفتن توپ با یکدیگر درگیر شدند و کم مانده بود که کار به جای باریک بکشد که بازیکنان از آنها خواستند به درگیری‌شان پایان دهند.

مجید صالح به هر دو بازیکن گفت که برای تنبیه باید دور زمین بدوند. پس از این اتفاق و هنگامی که این دو بازیکن دور زمین دویدند پرویز مظلومی از امید نورافکن خواست به سمت امین حاج محمدی برود و به خاطر اینکه سنش از او کمتر است از مدافع آبی‌پوشان عذرخواهی کند. این دو بازیکن نیز با درخواست مظلومی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

در تمرین امروز همچنین مجید صالح در آیتم فوتبال تحت‌فشار با فریاد به بازیکنان گفت: کسی حق ندارد صحبت یا اعتراض کند. کسی که نمی‌تواند تحمل کند برود بیرون!

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
درگیری بازیکنان مس و فجرسپاسی در اواخر بازی