علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سپهر الکتریک قزوین راهی دور رفت زیر گروه والیبال کشور شد


محمد رضا كیایی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با تعامل صورت گرفته با مدیران شرکت سپهر الکتریک این تیم به عنوان نماینده استان پس از سال ها در رقابت های زیر گروه كشور در اراک به مصاف حریفان می رود.

وی بابیان اینکه هزینه ثبت نام و ورودی این رقابت ها ۱۸ میلیون تومان است افزود: نماینده استان در این مرحله با تیم های شهرداری جوان اراک، فرش محتشم و پارس لنت كاشان، سیاوش سام فردیس و پارس آباد اردبیل مصاف می كند.

كیایی پور خاطرنشان کرد: تیم را در این رقابت ها پرویز معمارزاده به عنوان سرمربی هدایت می كند و در راستای بازیکن سازی، والیبالیست های جوان استان به همراه چند بازیكن با تجربه در رقابت های زیر گروه با حریفان رو در رو می شوند.

رئیس هیئت والیبال استان قزوین یادآور شد: والیبال استان قزوین پیش از این سابقه لیگ دو را با تیم های آبگینه، مقاومت «نخ البرز» و متالوژی داشته و توانسته با این تیم ها به لیگ یک و برتر صعود کند.

كیایی پور افزود: دور رفت این رقابت ها از ٧ بهمن به مدت پنج روز در اراک پیگیری می شود.


ویدیو مرتبط :
ربات VGo راهی برای حضور از راه دور