سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طرح امنیتی مراسم اربعین حسینی با مشارکت 20 هزار نیروی امنیتی


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، «عبدالأمیر الزیدی» فرمانده عملیات دجله از آغاز طرح امنیتی گسترده برای برقراری مراسم اربعین در استان دیالی واقع در شرق این کشور با مشارکت بیش از 20 هزار نیروی امنیتی خبر داد.

وی اظهار داشت که این طرح در تمامی مناطق استان دیالی با مشارکت بیش از 20 هزار نیروی امنیتی شامل نیروهای پلیس و ارتش و مشارکت فعال نیروهای مردمی اجرا می شود.

الزیدی گفت: یک اتاق عملیات عالی برای اداره محورهای این طرح که مهمترین آن برقراری امنیت راههای اصلی مواصلاتی بین بعقوبه و بغداد که دهها هزار نفر از زوار از این راهها به کربلا می روند، تشکیل شده است.

فرمانده عملیات دجله همچنین از وجود هماهنگی بین نیروهای امنیتی برای مقابله با هرگونه شرایط اضطراری و تامین راههای جایگزین برای عبور خودروها خبر داد.

استان دیاله یا دیالی از استان‌های شرقی کشور عراق است. این استان در مرز عراق با کشورمان قرار گرفته و با استان کرمانشاه در ایران هم مرز است. مرکز این استان شهر بعقوبه است و از شهرهای بزرگ آن می‌توان خانقین را نام برد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
5 هزار دوربین امنیتی و 100 هزار نیروی حراستی در مکه