سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناپدید شدن 10 هزار کودک پناهجو در اروپا/ گروه‌های تبهکار اروپا به دنبال ربودن پناهجویان برای بردگی و سوء‌استفاده جنسی


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، آژانس جنایی اتحادیه اروپا از مفقود شدن 10 هزار کودک پناهجو در اروپا بعد از ورود آنها به نقاط مختلف خاک اروپا خبر داد. 

براساس این گزارش، این آژانس اروپایی نسبت به ربوده شدن این کودکان توسط گروههای تندروی اروپا به منظور سوء استفاده جنسی و بردگی هشدار داد و اعلام کرد این افراد کودکانی هستند که بدون همراه یا بدون پدر و مادر وارد اروپا شده‌اند.

برایان دونالد رئیس سازمان پلیس اروپا به نشریه آبزرور گفت: تنها در ایتالیا حدود 5 هزار کودک بعد از ثبت نام توسط دولت و هزار کودک دیگر در کشور سوئد ناپدید شده‌اند.

وی همچنین هشدار داد که سازمانهای جنایی "پان اروپایی" اکنون پناهجویان را هدف قرار داده و این غیرمنطقی نیست که بگوییم که این سازمانها به دنبال کودکان بی سروپناه پناهجویان هستند. 

وی افزود: البته ممکن است همه آنها تحت سوء استفاده جنسی یا بردگی نباشند اما چیزی که مشخص است این است که ما نمی‌دانیم آنها کجا هستند، چه کار می‌کنند و یا با چه کسانی هستند.

براساس گزارش گاردین، مخمصه کودکان بدون همراه اکنون یکی از معضلات اصلی بحران پناهجویان در اروپا است.

به گفته پلیس اروپا بیش از 26 هزار کودک بدون همراه طی در خلال بحران پناهجویان وارد خاک اروپا شده اند که اغلب آنها از میان پناهجویان سوری هستند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/9VY8EO


ویدیو مرتبط :
سوء استفاده جنسی از زنان در اروپا!؟