مزایا و معایب تزریق ژل برای رفع چین و چروک پوست -آکا


1394/09/22

سایت خانواده ،مشاور خانوادهآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو

پوست بدن از جمله پوست صورت از حساس ترین قسمت های بدن است که نیاز به مراقبت و حفاظت ویژه دارد. راههای مختلفی برای مراقبت از پوست صورت وجود دارد. از جمله این راهها استفاده از مواد طبیعی و میوه ها و سبزیجات است و در کنار این مورد استفاده از عمل جراحی زیبایی و یا تزریق ژل نیز در بین عموم مردم رواج دارد. تزریق ژل هم در بین خانمها و هم در بین آقایان مرسوم است و برخی از استفاده کنندگان ژل از مزایا و معایب این کار اطلاع دقیق ندارند. در این مطلب به این مهم پرداخته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما همراهان عزیز قرار گیرد. با ما همراه باشید.

,[categoriy]

آکاایران: مزایا و معایب تزریق ژل برای رفع چین و چروک پوست

صحبت های پزشک متخصص و تزریق ژل برای رفع چین و چروک صورت:

به گزارش آکاایران در ادامه گفتگویی در این مورد برای شما در نظر گرفته ایم که صحبت های تخصصی پزشک متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی است.

متن گفتگو با  دکتر تقی پور متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی:

دکتر تقی پور متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی با اشاره به تزریق ژل و چربی گفت: برای رفع چین و چروک صورت راه های گوناگونی وجود دارد، استفاده از انواع کرم ها و پمادها تا جراحی، داروها نمی توانند چین و چرو ک ها را برطرف کنند بلکه بیشتر در جهت جلوگیری از به وجود آمدن و یا پنهان کردن آنها به کار می روند.وی افزود: جراحی نیز مشکلات و عوارض خاص خود را دارد، تزریق کننده های پوستی یک راه حل کم خطر، سریع و مؤثر برای رسیدن به این مقصود است.

,[categoriy] تزریق ژل برای چه کسانی مناسب است؟

این متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی اظهار داشت: تزریقات که برای پر کردن فرورفتگی ها و چین و چروک پوست به کار می روند در چند مورد مناسب هستند، کسانی که چروک های کم عمق دارند، بیمارانی که جراحی در آنها مجاز نیست، افرادی که زخم های عمیق و گود دارند و… .

مزایا و معایب تزریق ژل :

دکتر تقی پور در خصوص مزیت و معایب این تزریقات بیان کرد: این تزریقات یا چربی هستند که از خود فرد گرفته می شود یا مواد ساختنی چربی ها باید از نقاطی از بدن مثل شکم یا پهلو گرفته و پس از فرآوری هایی به شکل مایع قابل تزریق درآید آن گاه آن را به وسیله یک سرنگ و سر سوزن ظریف در لایه های زیر پوست تزریق می کنند، حسن بزرگ چربی این است که چون از خود فرد هستند احتمال خطر حساسیت و پس زدن را ندارد و ایراد آن این است که برداشتن آن در بدن مشکلات خاص خود را دارد. همچنین بعد از مدتی ممکن است چربی ها جذب شوند و در نقاط حساسی مثل لب ایجاد نامنظمی و ناهمگونی کند.وی درباره عوارض تزریقات ادامه داد: میزان کمی درد، تورم و کبودی از پیامدهای معمول این تزریقات است که پس از چند روز به حالت طبیعی بر می گردد، ادامه یافتن درد و تورم ممکن است به علت عفونت یا واکنش به مواد باشد که قالب آنها به درمان آنتی بیوتیک پاسخ می دهند، در موارد کمی هم احتمال عدم تقارن و ناهماهنگی در محل تزریق و یا در مقایسه با طرف مقابل به وجود آید.

نکته مهم در تزریق ژل برای رفع چین و چروک :

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید توجه شود این تزریقات در کسانی که سابقه حساسیت شدید دارند نباید به کار رود و همچنین افرادی که داروهای ضد انعقاد و آسپرین یا پروفن یا داروهای مشابه مصرف می کنند باید یک هفته قبل آن را قطع کنند.

پورتال رنگی _ مزایا و معایب تزریق ژل برای رفع چین و چروک پوستآموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - آسمونی

آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو -

برچسب ها :

اشتراک گذاری

گزارش تخلف


ویدیو مرتبط :
‫راههای رفع چین و چروک پوست‬‎