سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سعودی‌ها همه چیز را موکول به آزمایش DNA کرده‌اند/رکن‌آبادی زنده در آمبولانس سعودی‌ها بوده


به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه با اشاره به پیگیری وزارت خارجه درباره مفقودان حادثه منا گفت: متأسفانه سعودی‌ها همه چیز را موکول به آزمایش DNA از اجساد کرده‌اند.

امیرعبداللهیان در حاشیه مراسم استقبال رسمی از معاون رئیس جمهور آفریقای جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: وضع 25 مفقود ایرانی در جلسه‌ دوشنبه گذشته آقای اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و سرکنسول کشورمان در جده با وزیر بهداشت و تیم پیگیری سعودی‌ها، پیگیری شد و آنها گفتند که باید منتظر نتیجه آزمایش DNA، حداکثر تا یک هفته یا 10 روز آینده باشیم.

وی تأکید کرد: با جدیت از طریق کانال‌های مختلف از سعودی‌ها پیگیر وضعیت همه مفقودان تا تعیین سرنوشت یکایک آنها هستیم.

امیرعبداللهیان درباره سرنوشت غضنفر رکن‌آبادی سفیر سابق ایران در لبنان هم که جزو مفقودان است، گفت: آقای رکن‌آبادی تا آخرین لحظه، زنده در آمبولانس سعودی‌ها قرار داده شد و امیدواریم هر چه زودتر خبر مسرت بخشی را در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پاسخ خانواده رکن آبادی(دیپلمات) درباره شایعه سعودی ها