کلیه محورهای خراسان شمالی باز است


‌مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت‌: پس از دو روز بارش در محورهای این استان کلیه محورهای استان باز و رفت و آمد جریان دارد‌.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، مهندس محمد مشتری، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی استان‌، از امشب سامانه بارشی از مرزهای خراسان شمالی خارج و از فردا هوای سرد و بارش پراکنده پیش بینی می‌گردد.

‌وی تصریح کرد: با ادامه بحث بارش پراکنده و سردی خشک هوا و مه آلود بون برخی از مناطق کوهستانی و لغزندگی سطح جاده‌ها، لازم است تا رانندگان علاوه بر رعایت احتیاط و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، حتما زنجیر‌چرخ به همراه داشته باشند‌.

‌مشتری افزود‌: کلیه راهداران به همراه ماشین آلات در کلیه گردنه‌ها و محورهای استان بصورت 24 ساعته در حال آماده باش هستند و به محض یخ زدن محورها و کولاک نسبت به یخ زدایی محورها و شن و نمک پاشی اقدامات لازم را انجام خواهند داد .

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مرکز مدیریت راههای استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه های کشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گربه باهوشی که در خراسان شمالی یاد گرفته در را باز کند