سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ تصویری تازه از ظاهر نهایی اچ تی سی وان M10 منتشر شد؛ طراحی ترکیبی


فتو آی تی/ تصویری تازه از ظاهر نهایی اچ تی سی وان M10 منتشر شد؛ طراحی ترکیبیترنجی/ تمام محوریت رونمایی از دستگاه بعدی اچ تی سی را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد. “طراحی ترکیبی” سبکی است که این شرکت برای رسیدن به بهترین بازخورد در پیش خواهد گرفت. بازخورد طراحی بر میزان فروش سری A9 راضی‌کننده بود اما اصالت موجود در سری M بسیاری از کاربران را راضی به خرید A9 نکرد اما شما در نظر بگیرید که قرار است این دو طراحی باهم ترکیب شود. در ادامه با جدیدترین تصویر منتشرشده همراه باشید.

باهم و در بخش تصاویر مرحله‌به‌مرحله جلو برویم. طراحی M9 را در نظر بگیرید....اکنون A9 را برای در ذهن داشته باشید!!

اکنون پرچم‌دار جدید این شرکت به‌عنوان M10 را خواهید دید.

همان‌طور که شاهد هستید، ترکیبی از طراحی‌های این شرکت حاصل پرچم‌دار جدید خواهد بود. این تصویر به‌صورت یک رندر منتشرشده است و نمی‌توان به‌صورت صد درصد به آن اکتفا کرد. یکی از اولین تصاویر منتشرشده از دستگاه را چند روز پیش برای شما منتشر کردیم که در بخش تصاویر می‌توانید ببینید.

ازنظر مشخصات سخت‌افزاری باید به چیپست اسنپدراگون 820 و صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن QHD اشاره کرد. M10 قرار است دارای دوربین 12 مگاپیگسلی باشد تا بهترین کیفیت ممکن را برای شما به اجرا درآورد. نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا می‌توان آن را ناجی اچ تی سی خواند؟


منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
مقایسه گوشی های اچ تی سی وان ام 8 و اچ تی سی وان ام 9