سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخورد نیسان و اتوبوس در اتوبان اصفهان - كاشان 12 مصدوم برجا گذاشت


به گزارش ایرنا، حسین مخلصی به ایرنا اظهار كرد: این حادثه ظهر روز چهارشنبه در اتوبان اصفهان - كاشان كیلومتر 33 محدوده گردنه «نیه» نطنز رخ داد.
وی گفت: در این حادثه 11 سرنشین اتوبوس در برخورد با نیسان حاوی مایع سفید كننده و پاشیدن این مواد اسیدی به مسافران، مصدوم شدند.
مخلصی افزود: مصدومان از ناحیه سر، صورت و چشم دچار مصدومیت شدند.
وی افزود: اورژانس 115 نطنز پس از اطلاع از حادثه، با اعزام اكیپ هایی از كارشناسان اورژانس و جمعیت هلال‌احمر نطنز و پایگاه 115 نیه اقدام به مداوای مصدومان و نیز با ثبات سازی آنان برای اعزام به بیمارستان نمودند.
رئیس مركز فوریت‌های پزشكی نطنز افزود: در این حادثه مصدومان جهت درمان به بیمارستان خاتم‌الانبیای نطنز اعزام شدند.
وی گفت: راننده نیسان نیز از ناحیه كمر و گردن و سر و صورت دچار سوختگی شدید ناشی از مواد اسیدی شد.
رئیس مركز فوریت های پزشكی نطنز همچنین از بروی حادثه جداگانه دیگری و مرگ عابر پیاده در برخورد تریلر در ورودی شهر بادرود نطنز خبر داد و گفت: این حادثه ظهر امروز در فلكه امام خمینی (ره) شهر بادرود رخ داد كه در این حادثه خانم 53 ساله ساكن شهر خالد آباد فوت نمود.
وی گفت: كارشناسان اورژانس 115 بادرود مصدوم را بلافاصله به بیمارستان فاطمیه انتقال دادند كه علی رغم تلاش كادر درمانی، وی به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.
علت وقوع این حادثه ها توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
شهرستان نطنز در 120 كیلومتری اصفهان واقع است.
7430/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار دو اتوبوس در قم دستکم 43 کشته و 44 مصدوم برجا